Reklamační řád

Za případné komplikace spojené se zasláním vadného zboží se omlouváme. Pro rychlé sjednání nápravy prosíme postupujte následovně: 

O reklamaci nás, prosím, informujte e-mailem na e-mailovou adresu info@ultrapet.cz či telefonicky na čísle +420 488 388 570, kde jsme dostupní od pondělí do pátku v čase 8:00 - 16:00 hodin. 

Po předchozí domluvě nám reklamované zboží zašlete na adresu skladu:

UltraPet
Na Žižkově 635/68
460 06 Liberec 6

Do balíčku prosíme vložte vyplněný formulář pro reklamaci, ke stažení ZDE. Nemáte-li  možnost tisku, prosíme, napište do dopisu všechny údaje, které vidíte ve formuláři.

Po předchozí dohodě je možné předat zboží na níže uvedených adresách i osobně: 

  • Adresa skladu
    Na Žižkově 635/68, 460 06, Liberec 6

    pondělí - pátek, 8:00 - 15:00 hodin
    platba pouze v hotovosti, možnost platby kartou teprve připravujeme


  • Adresa výdejního místa
    UltraTrade s.r.o, 463 43 - Bílá, Vlčetín 85

    pondělí - pátek, 8:00 - 15:30 hodin
    platba pouze v hotovosti, možnost platby kartou teprve připravujeme

V případě, že jste spotřebitel, máte právo uplatit práva z vadného plnění u vady, která se vyskytne u spotřebního zboží ve lhůtě 24 měsíců od převzetí zboží, nejde-li o zboží, které podléhá zkáze. 

Na dárky poskytnuté prodávajícím kupujícímu se nevztahuje záruka ani odpovědnost prodávajícího za vady.

Zboží je z hygienických důvodů k reklamaci přijato pouze řádně vyčištěné. To se týká zejména, ne však výhradně, ortéz pro psy či kočky. Důrazně doporučujeme uposlechnout instrukce výrobce a používat ortézy při venkovním použití nebo je-li domácí mazlíček s ortézou bez dozoru, pouze s ochrannou ponožkou, kterou lze v našem e-shopu také zakoupit.

Prodávající nepřebírá odpovědnost za škody vyplývající z provozu produktů, funkčních vlastností a škod z neodborného používání produktů, stejně jako škod způsobených vnějšími událostmi a chybnou manipulací. Na vady tohoto původu se nevztahuje ani poskytnutá záruka.

Zároveň upozorňujeme, že rozbalené potravinové doplňky, kosmetiku či krmení nelze reklamovat ani vrátit.

Nelze-li reklamaci řešit výměnou zboží, zaplacená finanční částka Vám bude zaslána na účet uvedený ve formuláři pro reklamaci do 14 dnů. 

O výsledku reklamace Vás budeme informovat e-mailem. 

Podrobné informace o reklamačním řízení jsou uvedeny ve Všeobecných obchodních podmínkách

K reklamačním požadavkům přistupujeme velmi zodpovědně a vždy je na prvním místě spokojenost zákazníka.